babyandmommy içinize sinmedi için doktorunuza sorun bnce, onun yönlendirmesi daha iyi olur 😊 3. Aşı 6 ay sonra yapılıyor, belki buyuzden ilkini 20. Haftada yapıyorlardır çoğunlukla, cunku suan temmuz dogumum ağustosta da 3. Aşim var… gebelik için 3. Sart degil ama 10 yıllık bütüncul koruma için tetanoz 5 doz yapılıyor toplam, inşaat sektöründe olduğum için 5 doza tamamlayacağım ben doğumdan sonra 😊