babyandmommy 17. Hafta aşı için erken sanki 20 haftada başlıyor aşı diye biliyorum. Doktoruna danışıp öyle git bnce. Ağrı konusunda biraz kişiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Burada öyle yorumlar okudum ki kolumu kullanamıcam ay aşı dönüşü arabayı da kullanamam nasıl dönücem eve diye Bi sürü telaş yapmıştım. Ama hiç bişi olmadı eve geldim işlerimi bile gördüm. Sadede yatarken 1 2 gün üstüne yatamadım o kadar. Öyle ağrı sızı şişme hiç bişi olmadı.