iremgun evet evet haklısınız aksini söylemedim, yaşta da dediğiniz gibi aynı durum. 6.aya girdiğinizin belki birinci günü ama 1 ay sonrası da 6. Ay. Aslında o 1 aylık süreçte kilonuzda artabiliyor, göbeğinizin büyüklüğü de. Dışarıdan görenlere şu aya girdim, ortasındayım , yada sonundayım demek bence daha açıklayıcı gibi geliyor 🌸 Sevgiler