Ceren1993 bebek gelişimi haftalık olarak bakiliyo zaten soran olursa salla kafandan ben 4 er sayıyorum ne denk gelirse söylüyorum nasıl olsa gene soruyorlar 😄 kimse aklında tutmuyo gerçek ayını hesaplamak uğraş istiyo çünkü bir ay 4,5 hafta ya Şubat hariç ondan karisiyo aylar