Ceren1993 Kızlar merhaba nasılsınız ? Ben bir şeyi merak ediyorum 17+0 hamileyim kaç aylık oluyor acaba bazılarına göre 18. Haftada 5. Aya giriyorum bazılarına göre 4. Aya
NefesDeniz Ceren1993 Yaklaşık 4,5 aylık hamilesiniz 1 ayda 4 hafta olduğu için haftanızı 4e bölerek ayınızı hesaplayabilirsiniz🌸
Gif Gün sayısına göre ay belirleniyor hafta sayısına göre değil.Mesela biz şu an 180 günlüğüz yani 5 ay 27 gün oluyor. Sen de öyle hesapla
mercimeginanne NefesDeniz 1 ay 4 hafta değil. 4 haftada (4×7=28) gün var. Her ay 28 çıkmaz hep +2 veya +3 fazlalık kalıyor :)
OzgeAlya mercimeginanne Ya ama çok saçma olmuyor mu 3.5 aylık hamile olamaz ki 17 haftalık sonuçta 🤔 birde şöyle birşey var dün doktorum bana bu hafta itibariyle 4. Ayına giriş yapicaksin dedi 13 haftalık hamileyim 🤭
Gif Hanımefendi kafanız karıştıysa eğer YouTube da Jinekolog Dr. Kağan Kocatepe’nin bu konuyla ilgili bilgilendirdiği videosu var gün hesaplama diye yazarsan karşına çıkar.Sevgilerimle🌸
mercimeginanne OzgeAlya şimdi o şöyle cnm mesela 120 günlük gebesin ya. 120/30= 4 aylık gebesin. Fakat 4 ayı bitirip 5. Aydan gün aldıgın için 5. Aya girmiş oluyorsun :) ama normalde sorana 4 diceksin :)
Rabismomm4 OzgeAlya yaa bende hep karıştırdım bir türlü kaç aylık olgumu çözemedim 13 haftalık bebek 4 aylikmi oluyor
mercimeginanne OzgeAlya aklın karışmasın cnm gün sayın zaten uygulamada yazıyor ilk sayfasında onu hep 30 a böleceksin o kadar :)
mercimeginanne Mandalina91 benim hesabımda da 5 ay 4 günlük gebe çıkıyorsun 22+0 da :) aksini söylemedim ki :) 5. ayın dolmuş 6 dan gün almışsın sadece
iremgun Mandalina91 yaş gibi düşünün. Mesela sallıyorum bugün doğum gününüz ve 25 yaşında oluyorsunuz. Ama artık yarın 25 yaş 1 günlük olacaksınız ve derler ya 26dan gün almaya başladınız. Onun gibi 5. Ayı tam bitiridğinizde 6.ayın içindesiniz deme sebebi bundan 🌸