31 haftalik gebeyim bekarkenden beridir var 2 gun falan akintim olmuyor oh diyorum kurtuldum ama bi ise yaramiyor tekrarliyor denemedigim sey kalmadi doktorlara belirtmeme ragmen tamamen kesen bi ilacla karsilasmadim hic uzerine sigil olustu😪 psikolojik olarak bile asiri etkiliyor insani dun kokulu yesil akinti sebebiyle tekrar gittim hem esime hem bana antibiyotik verdi dr ayrica fitil insallah gecer artik yiprandim bunun yuzunden 😢