Minikpandam1 korkma o zamn 2 yıl mantat hatta candıda diye bir mantar bağırsak mantarıyla uğraştım kullanmadığım ilaç fitil gitmediğim prfs kalmadı en son şimdiki doktorumla tanıştım ve sadece mantarı unut su iç sadece dedi ve ilaç vermedi 3 aydır hiç olmamıştım bu arada maden suyu kahve kolaya veda ettim. Bunlar direk yapıyordu çünkü şimdi denemiyorum bile. 2 aydır progestan fitil kullanıyorum ve kanamam çok olduğu için surekli ped takıyordum şükür kanamam gecti ama alışkanlık oldu pecete koymaya basladım yine büyük ihtimalle havasızlıktsn oldu yeşil olması tedirgin etti ama bu sabah sarıya dönmus zaten birazdan da gidicez doktora inşallah birşey olmaz panik yapma stres yapma doktorun öyle dediyse hiç korkma içine sinmiyorsa git bi doktora daha