Minikpandam1 Mucize_anne32 al benden de o kadar valla psikolojim bozuldu benim birazda forum yüzünden ctsi günü kusmam yoktu sabah normalde çok olur burda bir posta denk geldim işte bebeğimin kalbi durmuş bulantım bi anda kesildi bende evham yaptım ve doktora gittim doktor baktı her şey normal dedi kanaman olmayıncaya kadar korkma dedi bnde hocam kalp durunca olmuyormuş dedim oda bel ağrın çok şiddetlenirse ama en önemlisi kanaman olursa gel dedi 10 yıllık doktorum ben benden daha iyi mi bilecek o kızlar deyip bana kızdı
Mucize_anne32 Minikpandam1 bide azar istiyoruz valla sormayın benim doktorum da aynısını diyor bide benim üçüncü hamileligim ama hiç tecrübe vs olmuyor insan elimdw degil panik yapıyorum kafamda kuruyorum 6 yıl sonra üçüncüye hamile kaldım ozmnlar daha gençtim tabi bide tek çocuk farklı üç çocuk farklı oluyor dinlenemiyorsun edemiyor sunn
baobei Minikpandam1 ikisi de değil. Antiseptik gibi bir şey içerisinde hipokloröz var açık yaralara bile kullanılan bir şey bu. Tuz ve sudan oluşuyor aslında zararsız bir ürün
tknmltm Minikpandam1 kırmızı pancar turşusu , mor havuç , mor lahana veya turşusu , sirkeli salatalar ye canım ben böyle yaptım şükür geçiyor önce içeriden müdahale gerek diye düşünüyorum araştırabilirsin 🙂
Minikpandam1 Mucize_anne32 ooo allah yardımcınız olsun benim ilk çocuk ve çok istiyordum çocuk çok seviyorum çocukları 😢
Mucize_anne32 Rabbim kucağına almayı da nasip etsin ins sağlıkla bir şekilde hepimiz mutlu haberleri mizide veririz ins doğum anlarimizi
Minikpandam1 Mucize_anne32 amin canım benim rabbim kimseyi böyle bir şeyle sınamasın kimsenin kucağını boş bırakmasın
Minikpandam1 Smyrayldrm ahh kuzum sağlıkla gelsin rabbim banada o günleri nasip etsin kaç haftalıkken öğrendiniz cinsiyeti
Smyrayldrm Minikpandam1 tam 12 haftalıkken ogrendım cnm 🥰 sımdı 13+6 haftalıgım ıste cuma gunu kontrle gdcm degsmez ınslh doktorum ıyı perınatolojı bolumune gıttım detaylı baktı yanı 🥰 🥰
bsrsll Zeynepelf olabilir bütün kötülükleri söylüyor doktor işte napalım mantığını konuşturuyor sadece 🙄🤭
Yazg16 Minikpandam1 benim doktorum da ilaç vermedi suyu çok iç dedi bebeğe herhangi bir zararı yok dedi erken doğum yapar falan hiç bişey demedi tedirgin olma lütfen sende 🥰