Çok geçmiş olsun cnmm çok kötü bir şey 28. Haftamda oturup ağladığımı biliyorum. Son çare acile gittiğimde doktor su sızıntısı varmı diye
alttan bakacaktı muayene esnasında sana ne olmuş böyle dedi batikonla temizlik yaptı o anda rahatladım direk hala dua ederim o doktora. Sonrasında fitil ve yıkama jeli devam ettim hala ediyorum duş anında yıkıyorum. Doktora böyle birşey olurmu diye danışsanmı temzleme…
Neler neler denedim sirkeli suyundan herşey denedim hiç fayda etmemişti bende