Melek-16 evet sadece kamudaki gebeleri riske atmıyorlar malesef . bence valillkler acıklama yapmalı yüksek riskli ilde olup özelde calışan gebeler işe gitsin, riski az bölgedeki kamuda calışan gebeler işe gitmesin . büyük haksızlık var . ve ben bu haksızlıgı yaratanları hakkımı helal etmiyorum.