Cumhurbaşkanlığımızın Genelgesi uyarınca; 02.03.2021 tarihinden itibaren normal mesai( 08:30-13:00 - 13:30-17:00)uygulamasına geçilecek ve esnek çalışma uygulaması sonlandırılacaktır. Kronik rahatsızlığı bulunan ve 60 yaş üzeri olan personelin idari izinleri devam edecek olup, haricindeki personelin idari izinleri sonlandırılacaktır. Kocaelide bize gelen bilgilendirme mesajı