Badeliya simdi kullanmaya basladim yani bugun bakalim iyi olcakmi , agrim var ama sis dikisimde hafif yakma olmadi ama mikrop yada enfeksyon olsa yakardi . Dustan sonra iyice kurulandim dikis verinide oyle surdum eczaci oyle demis cunku insallah iyi olurum hemen yuruyemiyorum sunnetli gibiyim