EcemKaPln bende devlette yaptım ilk doğumumu haklısın ilgilenmiyorlar ama Doğumdan sonra bana bi liste verdiler Doğumda kullandıkları bütün malzemeler orda yazıyordu ve ayriyetten benim dikişler için bişeyler yazıyordu eczaneden aldım ve pansuman yaptım yani senin doktorun nasıl böyle birşeyi es geçiyo olur mu hiç pansuman falan yok sen doktora bakma eczaneye git o zaten sana nasıl kullanacağını söyler