EcemKaPln benim 15 gün oldu doğum yapalı aynı şekilde normal ve içte dışta çok dikişim var.hala daha oturamıyorum,doğru düzgün yürüyemiyorum.günde 8 tane ağrı kesiciyle dayanabiliyorum.Yarın kontrle gidicem dıştaki dikişlerin kızardığı için..resmen pişmanım normal olduğuna halbuki çok isteyerek normal doğuma girmiştim..😫