miraninannesi1 bende ona gdiyorudum 1 hafta gittim pişman etti sagolsun hemen beni diyabett hastası yaotu şekerim 5 fazla cıktı diye karşı komşumuzuda 20. Haftaya kadar rahim agzın kısa diye birsürü ilac vs şeyler verdi dikiş atıcaktı ama kız sonradan 3 doktor gezdi hicbişeyi yokmuş