cherrysu yok ne rahatsızlığı çocukla olunca bazen telefon ile ilgilenmek sıkıntı olabiliyor . İsterseniz tekrar yazabilirsiniz o şekilde daha hızlı olur iletişim aklınıza yakılanları sorabilirsiniz 🤗 Sanko da yaptım doğumumu, normal doğum oldu epidural ile yaptım tavsiye ederim anestezisi iyiydi epidurali güzel taktılar. Benim doğum yaptığım gün denk gelen ebe de çok iyiydi Ömer bey zaten geliyor hastaneye gittiğiniz zaman hemen doğuma kadar da orada oluyor 🤗 çok sakin huzurlu ve pozitif bir doğumum oldu çok şükür umarım sizinde öyle olur.