Dilan2912 Brcnbrn sağ ol canım . Ben normalde Kıbrıs’ta yaşıyorum ama Antep’te doğum yapacam ve şu anda antepteyim bende daha araştırma içindeyim . Kemal Bayındır hastanesi Selda Bahçekayık öneride bulunan oldu ve medikal hastanesi Hatice ender soydinç
Icot Dilan2912 Medical Park Hatice Ender SOYDİNÇ’w gidiyorum çok çok memnunum. Doğumum da burada olacak inş.
Lukita Seda--mete gebeliğiniz riskli.mi? Bende ömer beye gidiyorum ancak neden Tuncay beyi tercih ettiğinizi merak ettim Özel değilse yazabilir misiniz
esradmrz BUSRA_27 Seda--mete ali özgür beyi duydunuz mu nasıldır ilk ona gittim de Tuncay Bey de aklımda benim
Seda--mete Lukita tabıkı. Rahim agzı yetmezlıgı oldugu için serkılaj yani dikiş ameliyatı oldum. Ilk gebelıgimde de aynı sorunları yaşamıştık. Yapısal bir sorun. Inşallah bu bebegım de zamanında gelır🙏 Sizin ne gıbı bı risk durumunuz var?
Masal27 Bende Gaziantep te yaşıyorum 14 haftalık hamileyim mediantep tıp merkezi hüseyin kılıç a gidiyorum
Brcnbrn senemmm123 mete beyde cok iyi doktordur,ben 4aylık hamileyim irfan beyi degiştirmek istedigimden hala doktor araştırıyorum BUSRA_27 daha çnce duymadım hic
senemmm123 bende gaziantep’te yaşıyorum. üniversite ye prof.mete gürol uğura gidiyorum çok memnunuz.33. haftamdayım.doğumu da üni de yapmayı planlıyorum
Doga-Deniz senemmm123 Bende haftaya aynı doktora başlayacağım. Gittiğim yerden hiç memnun kalmamıştım. Tanıdık proflar bu doktoru önerdi banada
Brcnbrn Melikeolc aaa öylemi bende irfan kutlara gidiyordum ama ömer beyden ramdevu aldım,memnunmusunuz
cherrysu Melikeolc merhaba doğumunuz oldu mu acaba? Ben de Ömer Beye gideceğim memnun kaldınız mı diye soracaktım.
Melikeolc Brcnbrn evet memnunum iletişimi bilgisi gayet iyi kafamda soru işareti kalmıyor çokta ilgili inşallah sizinde frekansınız uyar memnun kalırsınız 🤗