bsraYsf2323 Tugcebkr53 yok canım Kız bebeğim 😍 vajinada acayip bir baskı oluyor 2 gündür omun dışında pek bisey yok bıçak saplanırcasına batmalar oluyor yürüyemiyorum uzun süre ayakta kalamıyorum
Tugcebkr53 Emel91 haklısım ilk olunca insan ne yapcagını nasıl degerlendirecegını bılemıyor benim kasılmalarım agrılarım var ama tık yok 😊
Emel91 Tugcebkr53 ikidir kontrolde bu hafta doğurmazsan haftaya görüşürüz diyor doktorum az bi ağrı olsa acabamı diyorum 😃 bir de çatı muayenesi oldun mu
Tugceonur Tazeanneyimben ben 35 haftadayım 39 hafta için gün ayarladık 🌸 En başından beri sezaryen istediğim için sadece haftası ve gününe karar verdik
Tugcebkr53 Emel91 bende oyleyim benim agrılarım 37 haftalarında basladı dedim ki ya 38 ya 39 da dogrurum 38 bitti sayılır 39a bakıcaz artık😂 oldum canım sen oldun mu
Emel91 Tugcebkr53 ben olmadım neye göre yapıyor anlamadım 😃 okuduğum herkes erken olmuş o yüzden merak ettim
Tugcebkr53 Emel91 bende okudugum ve edindigim bilgilere gore sezeryan olmak isteyenlere zaten yapılmasına gerek yokmus ama normal isteyenler için 37den sonra uygundur yapılması doktora gore degısıyor ben oldum hıc acılmam yoktu gecen cuma
Tugcebkr53 1prenses1prens-moms gecer gecer merak etme ben 20lere dusunce bi degısık olmustum nasıl olcak etcek diye 😂
Emel91 Tugcebkr53 bana herşey yolunda normal görünüyor dedi dün eğer bu haftada doğurmazsam haftasonu kontrol gerçi çatı muayenesine bile tedirginim 🙂
kitty_zge Son 1 😥 ama hiçbir belirti yok. Muhtemelen doktorum çarşamba suni sancı ile başlatcak doğumu
Tugcebkr53 Emel91 hadi bakalım hayırlısıyla gelsin ozaman catı muaynesinde rahat ol hıc kasma kendini zaten sanıyelık bi durum kımısı acıyo kımısı acımıyor dıyo kısıye gore degısıyor bence benimde biraz acıdı ama dayanılmıcak gibi degildi
kitty_zge Tugcebkr53 çatı muayenesi 37. Haftamda olmuştum. O zmn açlma vs yoktu. Tekrar bakmadı doktorum. Ultrasonda baktı dün bebek kanala girmemiş dedi.. Suni ile zorla doğurtacak sanırım. Umarım çarşambaya kadar bir mucize olurda kendi sancım gelir 😥