gulsah9534 bende oldum catı muaynesi benimde dogum pozısyonunda ama kanala gırıp gırmedigini soylemedi bana cayı muaynesinde dediki hafif bi bombelik var sanırım bebegın gecıs yerinde ama iri bi bebek olmadıgı için sakınca gormedi bu cuma yumusamaya bakarız dedi bakalım