shryldrm canım benim bir çok anne zorluğundan bahsedip yine de iyi temennilerde bulundu ya beğendim ya teşekkür ettim bıraktım benim agresif davrandigim kişiler bu bezler hakkında 0 bilgisi olup burda hijyen konusunda atıp tutmaları, yok arkadaşı kendine güvenerek söylemişte sonra başaramamışta, bir kadının başaramadığını görmek çok mutlu etmiştir onu eminim bundan besleniyorlar çünkü ayrıca muhabbet uzuyor ama bu o kadar da bahsettiğiniz kadar zor bişey değil bir çok anne kullanıyor bu tamamen tercih meselesi sizin aklınızda nasıl bişey canlanıyor bilmiyorum ama haftada bir kirli bezi çamaşır suyunda bekletmek ve sonra makinada yıkamak neden zor olsun ki bakın kullanım kolaylığınıni bilmiyorum sızdırma yapıyor mu koku cikartiyormu vs bunu da kullanarak ogrenebilecegim yani açıkçası herşey yolunda giderse bir başarı bile değil mutlu oldugum bişey olucak benim için, hayatımda her zaman olumsuz dusuncelerle gelen insanlardan uzak durdum agrasif tavrim da uzak tutmak istememden kaynaklı olabilir