GizemKaplan benim kuzenim kullanıyor ama 6 aydan sonra başlamış o, ilk baş cesaret edemedim dedi. Birde tuvalet iletişimi diye bi kitap önermişti, o da mantıklı geldi bana, büyükler gibi tuvalete yapma alışkanlığı kazandırılıyor. Bu bezlerde benim aklıma takılan çok mu su israf olur, hani iki üç kez yıkanması gerekecek, bi elde yikancak bi suda bekleyecek bide makinada yıkanacak, onun dışında hijyen açısından çok sıkıntı olacağını sanmıyorum, çünkü temizlik de algı meselesi.