Bende tüm yorumları okudum ve birazcık agresif gibisiniz gerçekten bunun belki başka bir nedeni vardır bilemiyorum. Ama size kimse gerçekten kırıcı, yok sayıcı, üslupsuz bir cevap vermemiş. Hiç sinirlerizi bozmayın. Siz bir post açmışsınız ve buna şaşırarak cevap veren arkadaşlarımız olmuş ki bence çok normal çünkü biraz şaşırırız bu tarz konulara hani rahatlık olması açısından yıllardır gelişen teknoloji varya insanları daha çok yapacakları işler konusunda zamanını almak yerine işlerini kolaylaştırıp kendilerine vakit ayırmalarını sağlamak için yapılan yenilikler gibi..Bir çoğumuz dediğiniz bezlerle büyüdük evet ama bir çoğumuzun annesine sorsanız perişanlıktı kızım ah keşke şimdi doğursaymışız hem hastanesi hem doktoru hem rahatlığı hem lüksü herşeyi çok daha iyi rahat derler. Sizin gibi düşünen çok fazla insan olmadığı için size gelen yorumlarda bundan dolayı şaşkınlık aslında☺️ Teknolojiyi zaman zaman hepimiz kötüleriz ah bu teknoloji geldi herşey daha mı kötüye gidiyor diye ama hepimiz akıllı telefonlarımız ile buradaki yerimizi alırız bu da farklı bir çelişkidir :) Eğer siz yapabileceğinize inanıyorsanız zaten bu süper bir deneyim olacaktır ama iyi ama kötü olur kimse bilemez fakat siz denemiş olursunuz. Dilerim istediğiniz gibi olur. Sizin sorduğunuz soruya gelirsek ortalama ne masrafı var demişsiniz ama herkesin bebeği bir olamaz kimi günde 10 bez değiştirirken kimi 15-20 değiştirir. Bunu siz az çok zaten bilip ortalamasını alıp internetten bez fiyatlarını araştırıp bir rakama ulaşabilirsiniz. Şimdiden sağlıkla kucağınıza almanızı dileri🌸