Adetım bır gün gecıkmıstı acayıp bı kaşık agrım vardı her an hasta olcakmıs gıbıydım ama olamıyodum bıde garıp bı koku alıyorsunuz etrafta cok ağır bı koku varmış gıbı olmustu bıde ağzımda garıp bı tat verdı ertesı gün yaptım testı pozıtıfdi 🙏 benim hikayem böyleydi 21 olduk şimdi ama o ilk anlar unutulmuyor