Ben kendimi çok yorgun hissediyordum merdiven çıkarken fark etmiştim bunu hep yatasım vardı😊Birde ellerim ayaklarım ateş gibi yanıyordu normalde yaz kış soğuk olurdu. Geri kalan belirtiler adet belirtileri kasık ağrısı karın ağrısı vardı bende adet olacağım diye düşündüm o yüzden hep ama 5 gün gecikince test yaptım pozitifti😊