Önce rüyamda kızım olduğunu görmüştümm. Daha öncesinde de birkaç kez görmüştüm ama bu kez farklıydı, anne olduğumu hissetmiştim rüyamda. Şüphelenip test yaptım ertesi gün ama sonuç “BOŞ” 😅 Regl olmama 4 gün vardı ve kasıklarım inanılmaz ağrıyodu sanki ilk regl günümün sancısı gibiydi. Gittim göğüslerime baktım aynada mavi mavi damarlar çıkmıştı. Gittim bir test daha yaptım 5-10 dk. bekledim o da boş çıkınca sinirlenip çöpe attım duşa girdim. Duştan çıkınca çöpten testi aldım bir baktım kıpkırmızı iki çizgi 😬 Bayağı mücadele vermişim kendimle ya. En büyük belirtisi içimde oluşan his olmalı sanırım, bir de fena bir uyku haliii. İsteyen herkese nasip olur umarım çok değişik bir his gerçekten. Şimdi ise 37+4′teyizz ne çabuk geçmiş zaman 🥲