Aycaates_ hamilesin canım benimde 83 çıkmıştı 1 hafta sonra gittik keseyi görmüştük ben kan testi tekrarıda yapmadım 1 hafta sonra direk hastaneye gittim kalbini rahat tut allahın izniyle o yükselir hayırlı uğurlu olsun rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin