Aycaates_ Bana yardimci olurmusunuz lutfen .. beta hcg 3. Hafta 5. 8 /71 ,2 ml yaziyor 4. Hafta 9,5 750 ml yaziyor tahlil sonucumda
Aycaates_ Guneyinannesi1 insallah canm iki test yaptm silik cikti pozitf kismi bende acile gttim hamilesn dedi daha cok yeni ama ben genede suphede kaldm stres yaptm sanirim 😒
Aycaates_ morbahce ben duzensiz oluyrm hic belli olmuyor hep gecikmeli en son 20 ocak da reglden bittim 5 6 gun once mide bulantilrm basladi testler falan derken oyle acil doktoru hamilesn dedi
morbahce Aycaates_ hayırlı olsun🙏 Biraz düşük görünüypr yeni olmasından olabilir . Kan verdiğiniz aynı yerden 48 saat sonrakı artışı önemli aslında, aynı yerden yeniden beta verin yön verir artış durumu
Elbet-birgun-kavusacagiz Aycaates_ beta hcg 66 cikmis hamilesin tabiki🙄son adet tarihine gore hesapliycaksin haftasini
Aycaates_ Elbet-birgun-kavusacagiz ben daha yeni evlym hic anlamyrm boyle seylerden sormak istedm sizlere sagln yardmci oldgnz icin son adet tarihim 14 20 ocak arasi 1 aylk falan oluyo demi
Busratopuz Aycaates_ Hamilesin benim ilk basta 52 cıkmıs tı ben adetim den önce yapmıstım 😊 Aycaates_ Programa son adet tarihini yüklersen sana burdan kac hafta kac günlük söylüyor canım 😊
Elbet-birgun-kavusacagiz Aycaates_ son adet tarihinize gore 6 haftalik oluyo gebelik ama muhtemelen sizinki gec dollenme olmus. Ultrasonda belli olur kendi haftasi. Iki gun sonra tekrar kan verip betaya bakitin en az iki kat artmasi lazim hayirli olsun