blueberyy00 gel_artik_bebegim tabiki öyle ama değerine bakılırsa arkadaş düzensiz adet oluyormus hemde geç döllenme olmuştur büyük ihtimal
blueberyy00 Gul2808 kesene göre ölçmüştür doktorun kese görünene kadar adet tarıhıne yada betaya göre yorumluyorlar kesesi görününce arkadasınkide haftasından küçük çıkabilir
Nursel725 gel_artik_bebegim bunun bi önemi yok şuan 2 günde bir kan verin geç döllenme olmuş olabilir . 2 katı artıyosasorun değil
Defnealya_ blueberyy00 kuzum cok soru sordum ama test yapmak için iğneyi yaptığın günümü sayıcam yoksa 24 saatteen sonrasını mı yapıcam? C.ertesi gece 11 de yaptım. 🥴 eğer öyleyse 10. Gğn oluyor bugün pazarı sayacaksam 9.gün oluyıor bugün
blueberyy00 Defnealya_ kuzum genelde sayılmıyor iğneyi vurduğun gün daha garantı olması için daha iyi olur 9. Gün olarak
Defnealya_ blueberyy00 kan vermeye gidicem şimdinya dayanamıcam az cıkarsa iğne etkisi derim 2 gün sonra bidaha veirirm 2 kat artrsa gebelik derim
blueberyy00 Defnealya_ kuzum kendine eziyet ediyorsun gibi geliyor ama için böyle rahat olacaksa yap tabi ama beklesen daha iyi olurdu
blueberyy00 Defnealya_ düşünme gerçekten böyle stres daha olumsuz etkiliyor sakin kal başka şeyler düşün