Mutlumklnc çarşamba günü çatı muayenesi olucam 10 gun kaldı eğer normal olursa. Heyecanla bekliyoruz son günler daha stresliymiss geçmiyo sanki birde bu doğumu beklemek belirsizlik olursa ne zaman olur durumu çok takılıyo kafama sancım olurda anlamazsam yada başka bir belirtiyi farketmezsem diye çok korkuyorum 🙈🙈