Mutlumklnc Sonunda sıra bize geldi Mart anneleri varmı doğum günü alan artık yeter doğurmak isteyen biz dün kontrole gittik 37+2 yiz çatı muayenesi oldum normal doğumu bekliyorz
Bernanisa Mutlumklnc 37 haftalığız tam olarak. Artık doğsun istiyorum ♥️ İkinci gebeliğim bu cuma doğumu net konuşacağız sabırsızlıkla bekliyorum
Cramel Mutlumklnc 36+1 2. Doğumum herşey normal görünüyor . Doktor 34+4 te muayenede eşi olgunlaşmış 2 3 haftaya kadar doğurursun dedi beklemedeyim
ilknuryakiskan Mutlumklnc 38. Haftama girdiğimde doğum tarihi verdi doktorumuz 24 MART inşallah kavuşçaz bebeğimize ☺️🙏🏻
Mutlumklnc Bernanisa sezeryan mı olacaksınız benimde ilk gebeliğim ama sanki gün yaklaştıkça korku sarmaya başladı 😂😂 sağlıkla alalım kucaklarımıza
Kuzeyufuk 37+6yız günümüzü aldık haftaya persembe doğumum var🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Ağrılarım arttı hareketlerim kısıtlandı kaygılarım arttı doğusunda yanıbaşımda olsun nefesini sesini duyayım ağrıyı öyle cekeyim istiyorum artık ♥️♥️♥️
Mutlumklnc Kuzeyufuk maşallah ne güzel ben normal olsun istedim o yüzden gün vermedi doktor kendi sancılarını bekleyelim 40 a kadar dedi ama korkmuyorda değilim sancı çekip çekip sezeryana dönecekse hemen sezeryan olsun istiyorum bakalım nasıl gelmek isteyecekler 🥰
Mutlumklnc Cramel bana hiç öyle birşey demedi ya sadece sancını bekleyeceğiz dedi çatı muayenesi oldum dün biraz darlık var ama 40 a kadar gelmezse tekrar bakarız dedi sağlıkla alalım minnoşları 🥰
Mutlumklnc bryc aynen bende öyle düşünüyorum kalsın kalabildiği kadar diye prematüre sınırını geçtik şükür ama yinede belli olmuyor 37 haftada doğup küvete giren bebişlerde var sağlıkla gelsinler 🥰
Kuzeyufuk Mutlumklnc Ben de normal istiyordum canım ama çatı muaynesi nde çatım dar çıktı normalde beklersen vakum kullanmak zorunda kalırım dedi. Ben de onu istemediğim için sezeryana karar verdik inşallah sağlıklı sıhhatli olalım kucağımıza inşallah sen de normal uygunmusun normal olursun🤲🏻
Mutlumklnc ilknuryakiskan 24 Mart geç değil mi 40 haftayı geçmiş olmuyor mu benim 37+2 de 40 haftam 20 martta dolmuş oluyor çünkü 🥰
Cramel Mutlumklnc valla erken olmasın diye hurma plates vs hiçbişeye başlamadım😅37 yi doldursun başlıcam inşallah
Mutlumklnc Kuzeyufuk bende dün çatı muayenesi oldum ama doktor tam çatın dar demedi bi kemik biraz dar dedi ama 40 a kadar gelmezse tekrar bakarız dedi bebek kanala gitmiş ama bilmiyorum sezeryana da dönebilir belki
Mutlumklnc Cramel aynen bende öyle yaptım şimdi geçti başladım bir gündür bakalım ne zaman gelecekler 🥰
ilknuryakiskan Mutlumklnc yok hayır yanlış anlaşılma oldu 😂 ben şuan 34+2 haftalığım doktor beni 38. Haftamda alcak 24 martta ☺️🥰