Kızlar bende özel egeye giduyorum. Gülhan hanıma. Hastaneden de doktorumdan da çok memnunum. Şimdiye kadar öyle bi kalabalık görmedim dedikleri gibi en fazla 10 dakka beklemisimdir. Hastane temiz. Daha bugün randevum vardı. Doğum içinde sezeryan 4000 normal 4500 dediler. Özellikle sormama rağmen corana testi yapmadıklarını söylediler. Fiyatın içine de 1 refakatçi 1 gece kalma çocuğun ilk bakımları ve annenin 28 günlük takibi dahilmis 🌸