Ben gidip bizzat konuştum ege şehir ile. Kapı süslemesi oda süslemesi fotoğraf çekimi falan hiç bişey yok. Covid testi mecburi. Ekstra bir gece daha kalırsan 750 tl . Konumu zaten belli tepeciğin ortasında. Dediğim gibi benim hassasiyetimden dolayı ebelerin daha iyi olacağı düşüncesiyle egepole geçtik