Brc35 Oykuaygun ben gittim görüştüm cnaım kendi ebeleriyle iyiydiler ya anestezi İcin de ebeler iyi dediler kulaktan duyma bilgilerle hareket etmemek lazım mıs. Ben dusunuyorjm artık.
Brc35 Oykuaygun sende gittiğinde Bi görüş bence gayet rahatlatıcı konustu aysen hemsire ile görüştüm tavsiye ederim muayeneye gittiğinde görüşürsün
Brc35 Oykuaygun yatışım yapıldı ebeler cok tatlı anestezi de oyle gelip acıkladılar tatlı tatlı konustu lar saat 10 da sezeryan ama inanılmaz iyiler korkuyorum dedim seni sakinleştirmeye calısıyor lar iyi ki burayı secmişim dedi