Serpil-3 İşte o sizin probleminiz, sizin bünyeniz. Görmediyseniz dikkat etmemişsiniz demekki… bu forumda bile iyi ki sezeruan oldum diyen bir sürü anne var. Bunlardan bir tanesi de benim. Yine olsa yine sezeryan olurum zaten. Ha siz zorlanmış olabilirsiniz hemen ayaklanamamış olabilirsiniz ama bu sizin bünyenizle alakalı. Ben çok zorlandım çok sıkıntı demek başka, sakın sezeryan olma yarım adam olacaksın demek başka bir şeydir. Ben de hiç sezeryan olup kendine yarım adam diyen görmedim ama normal doğum yapıp altından tır geçmiş gibi bir ay oturamayanı gördüm. Yani hepsinin zorluğu var herkes kendine göre yorum yapar, genelleyemezsiniz.