Ben ilk doğumumu bebeğimin kilolu oluşu yüzünden sezeryan yaptım,Allah’a şükür hiç bir sıkıntı çekmedim,hep duyardım üşütünce kesi yerin sızlar yada uyuşukluğu hiç geçmez diye ama bende hiiiiççç sıkıntı olmadı.hiç gelmedi başıma o sızlamazlar falan,belki bünye meselesi belki doktorun el hafifliği bilemem ama ne sezeryan nede normal doğum herkeste aynı etkiyi bırakmaz.kuzenim 2 kilo bebeği normal doğumda zor çıkardı ve rahmi dağıldı. Her tıbbi olayın kendine özgü komplikasyonları olabilir yani. Hele sezeryan ile yarım adam olunur düşüncesine kendi adıma hiç katılmıyorum. Şuan ikinci oğluma hamileyim 34. Haftadayız