Serpil-3 İşte tamam biz zorlanmamış olabiliriz doğru,siz de zorlanmış olabilirsiniz, genelleme yapmaya gerek yok Yani. Siz zor atlattınız diye herkes öyle olacak diye bir kural yok, laf anlamayan sizsiniz. 15 yıl öncenin dikiş yöntemleriyle ve ameliyat ortamıyla şimdiki arasında fark var hanımefendi. Biz de kendi fikrimizi söylerken size soracak değiliz herhalde. Ayrıca normal Doğum da genelde dikişli oluyor farkındaysanız eğer mevzu dikişse hatırlatayım dedim Yani. 15 sene önce yaşadığınız şeylerle burada insanların gözünü korkutmayın.