Esosun bizde 3 ay önce bu kızımızı sahiplendik eşimin işyerinde biryerde duruyordu sürekli zaten eşimin yanına geliyormuş. Birgün yine gelmiş bakmış gözünde beyaz perdeler çıkmış biz ilk sandık dayak yedi diye ben baya kötü oldum hemen getir onu eve veterinere götürelim dedim getirdi ertesi günü götürdük susuzluktan ikinci göz perdeleri çıkmış yavrumun ve ishaldi 😢 antibiyotik iğne şurup falan verdi onlar da pek işe yaramadı tutamıyordu evin heryerine yapmıştı . Yine götürdük veteriner dedi biraz burda kalsın ben her gün iğne yapayım ona dedi tamam dedik 1 hafta kaldı ama bıraktım geldim nasıl ağlıyorum varya ertesi gün hasta oldum . Çok şükür bir hafta sonunda iyileşti benim güzel kızım 🥰