NilayRuya kesinlikle evlat yaa biz evlendikten 15 gün sonra kızımızı sokakta yağmurun altında bulduk. Aldık eve getirdik mis gibi bi prenses oldu bir de asil sorma 😇 sonra bir kere çiftleştirelim dedik çiftleştirdik 4 yavrusu oldu vermeyelim dedik etraftan 2 yavrusunu isteyen çok oldu onları sütten kesilince verdik de bu ikisini onları verince hiç kıyamadık vermedik ☺️ Onlarda şimdi çok mutlu evlerinde bizim bu sıpalar da baya mutlu☺️ Sonra yavrular 1 yaşına gelince anne de 2 yaşına gelince kısırlaştırdık hepsini birden şimdi 3. Senemiz kızımız 3 oğlanlar 2 yaşında mutlu mutlu yaşıyoruz çok şükür dışarı da istemiyorlar hiç huzuru buldular yani kısırlaşınca😁