Elffnur oluşum kanamalarım vardı içerden kahverengi akıntım vardı ama dışarıya hiç kan olarak çıkmadı sadece kahverengiydi. 1 ay kadar 100 mg progestan kullandım vajinal olarak sonra doktorum artık kullanmana gerek yok dedi. Sadece yoğun bel ve sırt ağrısı yaşadım ve gebelik testimin pozitif olduğunu öğrendiğim gün covid testim de pozitif çıktı. Dua ettim hep çok şükür şuan iyiyim bebeğimde iyi 🤲🤲❤️