Elffnur Arkadaşlar kürtaj sonrası yeni hamile olanlar doktorunuz ne gbi bi önlem uyguladı nelere dikkat ediyosunuz nasıl gidiyo hamilelğinz belirtileriz başladımı benm gbi sizinde korkularınız varmı?
fethiyeli48-48 Elffnur Aralık 15 de kürtaj oldum canım suan 5 haftalık hamileyim corasprin 100 mg Imom multivitamin ve Solgar folik asit kullanıyorum
ogluileannesi Elffnur kürtajdan 3 ay geçti bu ay başladık tekrar canım🥰 folik asit kullanıyorum doktorum kalır kalmaz gel corasprin kullanırsın dedi sen ne kadar sonra kaldın☺️
Rabiiakaradas Elffnur bende kürtajdan 1 adet sonrası hamile kaldım sadece folik asit başlandı onun dışında birşey uygulanmadı çokta sağlıklıyız🤲🏻
Elffnur fethiyeli48-48 bende kasım 27de oldum canım corasprn folik asit milenyum multi vitamin ve progestan kullanyrm kanam vs yaşadn mı peki
Elffnur ogluileannesi bende kürtajdan 3ay sonra kaldım canım 5haftalık olduk bizde bnde corasprn kullanyrm 😊
fethiyeli48-48 Elffnur kanama değil de sanki 3 gün önce afedersin akıntım beklemiş de böyle koyu sarı açık kahve gibi olmuştu doktora gittim beta baktı tekrardan bide progestron baktı ikisi de iyi haftam ile uyumlu olduğu için progestron vermedi daha da öyle bi şey yaşamadım çok şükür
Pinarakcayy Elffnur 14 ocakta kürtaj oldum 1 adet gördüm korunmayı düşünmüyorum folikasit kullanıyorum şuan bakalım kürtajdan ne kadar sonra hamile kalmışlar :))
Elffnur Pinarakcayy ben 2 adet gördm canım doktorum o şekilde söylemşti eğer rahim toparlandıysa zaten korunmaya gerek yok bncede😊
Elffnur fethiyeli48-48 benmde öyle bişey olmuştu bugünde akıntmda baya baya açık bi pembe gördüm progestan kullanyrm inş bişey olmaz artk cok korkuyorum gerçekten
fethiyeli48-48 Elffnur taktir ilahi kuzum sen kendini zorlamadoktsn sonra bebeğini tehlikeye atacak bi şey yapmadıktan sonra elden gelen bi şey yok . İlk kaybımda çok çok üzüldüm ağladım dünyam başıma yıkıldı ama suan daha sakinim rabbim ömür verdi ise alacağız kollarımıza inşallah kuzum
Leylaakcay @Elffnur 2 haziran da kürtaj oldum yeni hamile oldugumu ögrendim 8 inde hastaneye gitcem folik asit kullanıyorum
Elffnur Leylaakcay hayırlı olsun canım bende perşeme gnü gittm daha cok yeni oldgu için sadece keseyi görebldk
Fatma47 Ben 15 haftalik dusuk yaptim 1 adet gordum hamile kaldim doktor hic ilaç vs vermedi 12 haftallikken yine dusuk tehlikem oldu alttan fitil verdi şu an çok şükür 34 olduk rabbim isteyen her kese nasip etsin
Ze-ze Benm kürtaş olmadı. Kendim düşürdüm evde. Yumurtlama ne zamn olur ki ? Benmle aynı durumda olan var mı ?
supermommm Ze-ze ben canım kürtaj olmadım kendi düştü 5 haftalık Ken korunmadım hiç 42 gün sonra adet oldum işte şuan denemede yiz inşallah bu ay Hamile kalırım
Ze-ze Kaç gün sonra ilk adetinizi oldnz ? Yumurtlama testini kullandm pek bi fark olmadı çizgilerde. Hemen hemen hepsini de degerlendirdik
Elffnur Ze-ze bir ay sonra adet oldu kürtajdan canm sonra muaneye gttm rahim toparlanmştı ama doktorum ynede antibiyotk verdi vitamin verdi daha sonra bir adet daha oldm oldktan sonrada iki üç gün arayla denemeye başladk