Elif_Ulus YuvarlanamayanPandaa şuanda iyi gidiyor çok şükür yorgunluk hariç, her akşam dövülmüş gibi yatmak her sabah da TIR çarpmış gibi uyanmak birazcık zorluyor ama geçer inşallah en yakın zamanda 🥰🙏
Cicekkiz1 YuvarlanamayanPandaa merhaba biz daha cok yeniyiz🥰 5+1 29 Ekim görünüyor tahmini ☺️ Kasım annesi de olabilirim 🤭💕🧿
Caglanurblt Bende 4+5im sezeryan olacagim icin ekim sonu bekliyorum merhaba herkese keselerinizi ne zaman gordunuz ben haftaya tekrar gidicem
basakurt Caglanurblt 5 haftalıkken küçücük bi kese vardı ama boş du 15 gün sonra gittiğimde bebeği gördük kalp atısıda baslamıstı yani 7 haftalıı 😊
YuvarlanamayanPandaa Prensmmmm hayırla gelsin inşallah kuzum bize bişi demedi öyle benim doktor sezeryan da olsa sona kadar bekletiyor oğlum 39+5 de doğurdum normalde sanırım 38 haftada alıyorlaemıs sezeryana benimki bekletiyor ne zmaan doğururusam artık 😂
AydanSahinSaban Ymimelif ayniyiz sizinle bende 7+1im ☺️ benim hic bulantim yok sadece arada olan kask agrim ve sirt agrim var birde uykum tabi 😅 sizin belirtilernz nasil
basakurt YuvarlanamayanPandaa 8+3 🐣 halsizlik uyuma ödem bi an önce geçsin şu günler 🤷🏼♀️ 6 ekim evlilik yıldönümümüz ❤️
Muuciizeemm YuvarlanamayanPandaa 8+1 olduk bugün 7+4 de kalp atışını duyduk bulantı ve yorgunluk var sadece doğum 9 Ekim görünüyor dedi doktor bakalım hayırlısı 🥰