Merhaba🌺 biz de 6+3 haftalığız, 25 ekim gibi dedi doktor🙏 5+5′te ilk kontrolüme gittim herşey yolundaydı kese normaldi bebisimin kalp atışlarını ses olarak dinleyemesek de görüntü olarak doktor gösterdi minicik pır pır ediyordu onu görmek bile çok duyguluydu🥰 7+0′da yani pazartesi günü yine kontrolüm var kalp atışı için bakalım hayırlısı inşallah♥️ Hafif bulantılarım başladı benim😕 inşallah böyle hafif kalır diye dua ediyorum