Haticearen UmayAsya benimki önden gidiyo 1 hafta haftada.2 kere falan gitmeye basladik pazartesi hastanedeydim.bugun yine gittik pazartesi gene çağırdı
Merveakbb Haticearen Bende 35+0 ozele gdiiyodum doguma 1 ay kala çati muanesi yaparim dedi şimdide devlete gidiyorum ne zaman yapacak bilmiyorum
Haticearen Merveakbb benim sancılar yüzünden yaptı ama devlette nasıl oluyor hiç bilmiyorum neye.gore yaparlar
Merveakbb Haticearen Aynen canim ilerliyen haftalarda belli olur peki bebek kanala girmişmi canim sende
Haticearen Merveakbb yok girmemis beyefendi başıni yukarı doğru geriyomus egerse başını girer dedi doktor acilmam da yok sadece sancı ve kramplar
Gulsummyuksel Haticearen kanala girmeden açıklık olduğunda nasıl bir yol izliyorlar acaba ? Doktorunuz bilgi verdi mi
Ortmenanne16 Haticearen genelde leke geliyor yazmışlardi bir postta hata nişan gelip leke ile karıştıran falan olmuş o yüzden sordum 🙏🙏🙏