Haticearen Merveakbb benim erken doğum riskim var şuan 3kilo 2cm de açıklık var kanala.girmesini bekliyoruz 2 günde bir.doktora gidiyorum
dilaraky Merveakbb bende pazt 36+2de kontrole gitcem sizin çatı muayensi bu kontrolde olcak mı? Benim doktorum çok önceden 36da yaparım demişti ama son gittiğimde bir şey demedi
Ozlemust UmayAsya bende bugün oldum abartıldığı kadar birşey yok 2 parmağını jel sürüp içeri sokuyor. Yani kusura bakmasınlar ama eşiyle birlikte olan herkes rahtca olur
Gulsummyuksel Haticearen kanala girmeden açıklık olduğunda nasıl bir yol izliyorlar acaba ? Doktorunuz bilgi verdi mi
Haticearen Gulsummyuksel canım açıklığa çatı muayenesi ile baktı doktorum kanala girmediği ultrason da gözüküyor
Gulsummyuksel Haticearen benimde 37+1 daha dönmedi ama arada bi sancı gibi oluyor açılıyor gibi hissettiriyor ama kontrole gittiğimde belli olur sanırım herşey bazıları ebe karını çevirerek döndürüyor falan dedi tırstım açıkçası 😂
Haticearen Gulsummyuksel senin bebek dah a.donmemis canım benim döndü 31 de ama doğum kanalına girmedi başını gerdigi için
Gulsummyuksel Haticearen şu saatten donrada dönmez sanırım hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alalım inşAllah 😘🥰
Merveakbb dilaraky Normalde ozele gidiyodum canim doguma 1 ay kala yapacam dedi doktor şimdi devlete gidiyorum hiç bişey demedi bu gittigimde soracam doktora