Ozlemm35 bende kışın fazla su icemiyorum aslında içmem gerekiyo kan tahlillerimde kanımdaki üre biraz yüksek çıkmıştı doktorum sık sık su icmemi istedi oturarak ve az az iç dedi öyle daha faydalıymis vücuda bende gözümun önune surahiyi koyuyorum yada kucuk su şiselerinden onları gördukce icmeye calisiyorum yoksa aklima su icmek pek gelmiyo malesef🤦♀️