AlazveAnnesi Merhaba kızlar catı muaynesı 34. Hafta olması normal mı sizce doktorum bna çatı muaynesıne başlacagımızı söyledi 🤨
Ozlemtuncay AlazveAnnesi çok riskli bir durum doktorununuzu değiştirin böyle bişey yapan biri iyi bir doktor değildir çatı muayenesi doğumu tetikleyebiliyor yada yanlışla suyu patlatabiliyorlar allah korusun erken doğum riskini arttırır 38 de yapılıyor genelde
Ozlemtuncay 1 buçuk haftadır 1cm açıklık var ilerlemedi sancı da yok ptesi günü suni sancı ile doğumu başlatacak doktor inşalalh açılma olur da sezeryana gerek kalmaz dua edin lütfen
Oznuryunus Yeni13 ben tam 40 da kontrole giderken sababinda suyum geldi canım kanala bile girmemişti oysa
Yeni13 Oznuryunus benimde solumda duruyor tam inmemiş karnımda yukarda duruyor bütün hep sancım vardı ama açıklık Yoktu suyumda gelmedi daha
zynb_ozkn Yeni13 4+3 de olmuştu 4 santım açıklığım sonra muanelerle 6 santim oldu 6 santimden sonra suni başladılar 8 buçuk saate doğurdum ilk doğumdu birde
Meltemkol Ozlemtuncay ben bu yorumun aynısını yaptım diye birinden azar işitmiştim 🤣 doktorunuzu değiştirin insanları yanlış yönlendirmeyin falan diye 🤣 demekki öyle düşünen tek kişi degilmişim
zynb_ozkn Yeni13 sıcak duş altında sguat yaptım vel çevirme yaptım ve ben gidince ebem de yaptırdu her sancım geldiğinde eğil diyordu kalkma oturma pozisyonunda dur sancın geçene kadar diyordu onlarda çok yardımcı oldu
Mrykr Merhaba kızlar bende 39+2 yim şuan vajinada oluşan sancım var doğum belirtisimi ilk gebeliğim anlamıyorum birde afedersiniz tuvaletim geliyormuş gibi bir his
Yeni13 Mrykr benimde sadece sancı ve büyük tuvaletimi yapacakmış hissi var suyum gelmedi daha suyunuz gelirse sancılarınız 5 dk ya düşerse hastahaneye gidin