Benim oğlumda tüylenme çok olmuştu bıyıklarım sakallarım çıkmiştı resmen aldıracam demiştim doktorum sakın dedi aldırırsan sabitlenip ömür boyu çekersin demişti dökülür dedi aynen doğumdan üç beş ay içinde hiç birşey kalmadı şimdi kızıma hamileyim tüylenme olmadı daha tersine kaşım bile az çıkıyor cinsiyetten heralde diye düşünüyorum bende