Birbebeginblogu Minik_kalplim_ gel gel bana gel ta kendisiyim sjssj😄😄😄 ağda yaptırıyorum 1 hafta sonra çıkmış oluyor
Masalannesii Minik_kalplim_ 🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️malesefki bendee göbeğimde oluştu ve son derece rahatsızım bu durumdan devam edermi bilemiyorum ama etmesin ya😒😒
Birbebeginblogu Minik_kalplim_ olcaz mı😁 ben oldum bile baş edemiyom ağdaya gitmekten sıkıldım bide genital bölgeyi hayvan gibi gererek alıyorlar çok sinir oluyorum korkuyorum😄
Birbebeginblogu Minik_kalplim_ heryerde 😁😁😁😁😁 bide benim özel bölge hariç heryerim lazerliydi güyaaa lazere gidiyodum hamile olunca bıraktım 😁😁 lazerin L’si bile kalmadı
Minik_kalplim_ Birbebeginblogu bnde gitmeyi düşünüyorum ama özel bölgemide açmak tuhaf geliyo başkasına ben hep kendim yapıyordum ama karnım büyüyünce kim yapacak ki 😳😳
esraizmirli Birbebeginblogu benimde oldu hamilelikte tüylenme doktorum kesinlikle aldırma onlar kendi kendine dökülecek dedi ve de çoğu döküldü keşke sizde aldırmasaydınız sürekli aldırmak zorunda kalırsınız artık ☺️
Birbebeginblogu Minik_kalplim_ aynen öyle valla😁😁 hele hamilelikte diyorum ya sıkıntı yok oranı çek buranıı gerrr😁 korkudan geremiyom da
Birbebeginblogu Minik_kalplim_ mecbur kuzum senin gibi günde kaç tane görüyorlar akıllarında bizimkilermi kalıyor sanki😄😄😋
Birbebeginblogu esraizmirli ben zaten normaldede aldırıyordum kuzum ama 2 aydır aldırmıyorum göbeğimi çünkü bastırıyolar korkuyorum😁
esraizmirli Birbebeginblogu aldırmayın zaten insanın içi bir tuhaf oluyor ya 😂 ben normalde genital bölgemin üzerini alıyodum göbeğimi alamıyorum artık zaten gerildim iyice azaldı tüyler çok da takılmıyorum artık yapacak bişey yok😂
Birbebeginblogu esraizmirli aynen göbeği bende çok takmıyorum😄😄😄 kim görüyorr sanki çok çok 1 kere daha aldırırım bide doğuma yakın aldırırım yeter