Deletedmom206 CananSErdemirKoska ben Ahmet Vehbi koca gidiyorum ben geçen ay sordum bana sezeryan 1.650 tl dendi 21 Haziran'da randevum var tekrar sorucam
BaharGkmenYaln Hilalcelep Yasemin Hanım özel muayene olduğu için farklı 2250 tl. Ama Grandmedical in diğer doktorları 1100 tl en azından bana böyle söylendi :)
Hilalakar Ebubekir onu hiç sormadım canım ya ama sorucam her hafta kontrole gidiyorum mutlaka sorucam
Miray_alparslan Meli cnm ben Gaziantep te Özel hatem hastanesine gidiyorum sezaryen 1.200 norml 800 tl we gece hafta sonu bile olsa ücret aynı doktrm gelmk zorunda her şekilde 🐣🤰🏼
mrvdrmz Milkandhoney dilek hanım iyi bir doktor tavsiye ederim👍Fotografcısıyla görüştüm fiyat biligisi için 1 tane paket var 450 tl (albüm yapmıyor)bir tane var 650 tl albüm yapıyor ben uygun bulmadığım için istemedim
Milkandhoney mrvdrmz evet doğumu orda yapacak olmamıza ragmen fazla bencede.dışarıdada zorlasak bu fiyata buluruz.bende tavsiye üzerine gidicem inşallah memnun kalırım dilek hanımdan😊 24 haftalığım inşallah kabul eder
mrvdrmz Aysldmr doktorlarının hepsi cok cok iyiler Sizin için Erkek sorun olmazsa murat öztürk diye bir doktor var onu cok methediyorlar ama aşırı yoğun bir de Dilek acar var onu da cok duymuştum ben ona gidiyorum 9 aydır ve cok memnunum tatlı dilli cana yakın bir doktor 🙏😊
Arya92 Meli Tekirdağ Çorlu Vatan Hastanesi Sezeryan ve ya normal ikisi de 1950 Ağrısız normal epidural sanırım prenses doğum denen +500ya da 600 tl
Melekleriminannesi Sevderun eltimde Hatice hanımda yaptı doğumunu ben o doktorun normal Doğuma girdiğini hiç görmedim hep sezaryen Doğuma gidiyo benim doktorum yanındaki Fırat bey oda çok iyi bi doktor ilk kızımdada ona gitmiştim şimdi oğlumada ona gidiyorum çok memnunum pahalıda değil ücreti gayet uygun benim sigortam yok ama yine 1000 tl dediler çok iyi bence
Duyguynrky MasalEce sezar hastanesi berrin kavuz ercan doktorum. İnanılmaz memnunum zaten çok uzun yıllardır kendisine gidiyorum. Kız kardeşimde onunla doğum yaptı. Eğer doktor arayışınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Hastane yeni bir hastane ama personelleri herşeyleri çok güzel. Çocuk doktoru da çok iyi (türkiyenin bir çok yerinden ona gelenler oluyor bülent bey) doğumdan sonra da onunla devam edeceğim. Gidip hastaneye bakabilirsiniz.