Deda ben ayfer hanıma gidiyorum. İlk hamileliğim ve usanmadan cevaplıyor her sorduğumu. Çok memnunum hatta kuzenimde hamile onuda buraya yönlendirdim. Ama bildiğim kadarıyla tüm kadın doğumcuları çok iyi. Ek verdiği para hakkında bi bilgim yok. Zaten herkesin kendi doktoru bulunuyor doğumda, anlamadım pek açıkcası. Mesai saati dışında bi saat miydi de doktoru getirti ek para verdi